London


Allt går i ett och herregud så mycket det är som ska hända och göras just nu. För inte alls länge sen kunde jag gott ha kommit tillbaka i höst och gjort ett år till i mora. Men de senaste månaderna har tagit knäcken på mig. Dock servade herr skithet mig med servetter när jag bröt i hop på rektorsexpeditionen för några veckor sen så det är väl alltid ett plus ;p Men i övrigt så kämpar vi livet ur oss.
Dock verkar ett flertal ha gått i ide efter stockholmsresan för det är många som inte dykt upp än ;P Haha, fifaen vilka glidare det finns :D Men roligt hade vi trots skandal på skandal. Och samtalsämnen har mora nu så det räcker och blir över - hur kommer saker och ting ut så fasligt snabbt?!

Egentligen borde jag inte skriva här, jag har två arbeten och ett tal jag borde maila in ikväll. Dessutom ska jag vara hos sömmerskan om mindre än en halvtimme och jag har varesig tvättat eller packat inför london-resan i övermorgon. Men å andra sidan har jag alltid varit tidsoptemist och jag är bergsäker på att jag kommer hinna med det här också. Det brukar fixa sig. Och det som fixade sig och gjorde hela min dag i fredags var mitt 100p projektarbete. Som jag strulade till det där!! I början av september drog det igång.. då skulle man börja bolla med handledaren och arbetet skulle sätta fart. Jag tänkte dock att "äsch, det fixar sig.. jag hinner med det där.. det är lugnt.." Tre veckor innan det skulle vara inlämnat kom jag dock på att det nog kanske inte fixar sig ändå.. Totalpanik. Cyon tyckte att jag skulle förlänga min studietid över hösten och allt kändes allmänt mörkt. Men det ordnade sig. Vad annars? ;D I fredags fick jag mitt betyg - mvg - och då betygsatt av lärare + rektor. YES! Seriöst så har jag aldrig någonsin varit mer nöjd med ett betyg. Visserligen borde jag inte förtjäna det med tanke på hur jag sköt fram det och jobbade på egen hand men fifasen så jag jobbade ihjäl mig på slutet. Men där får jag skylla mig själv. Men jag grejade det. Jag hann, precis som jag kommer hinna med alla arbeten nu.. öhm.. :)

Nej nu ska jag kila. Provning av balklänning väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback