Kalasfin vecka


Veckan i London blev super! Myste runt med pojkvän och kusin och bara hade det fint. Vi var på guideade buss-gå- och båtturer. Sen kutade vi runt för egen maskin med karta i högsta hugg och tittade på allt vackert. För jädrar så fint det är! Tänk om lort hade ens en av de där byggnaderna! ;p
Vi åkte också båt på themsen, var på en show "the blue man group" - skitbra, gick på madam tussauds - nu har jag gjort mitt besök så det händer inte igen, vi åkte vilse med tunnelbanan, åt mängder med smarrig mat och satt barnvakt. Och så njöt vi till fullo av london. Det var jättetrevligt men aj så packat med folk.
Och nästan ingen shopping blev det heller. Jag tror att jag hann in på två affärer mellan allt WOW-ande över fina byggnader. Men en klänning köptes och den ska jag dra på mig efter det att älvdalsdräkten åkt av på studentdagen.

Och nu ska jag iväg till frisören också. Kvart över har jag tid och då ska hon fördjupa min färg lite så att den helt går ton i ton med det hår som ska sättas i till balen. Det kommer bli kalasfint det. Och på fredag är det dags. F r o m kl 17 kanske?! och några timmar frammåt utanför moraparken. Massa fina människor! Kom kom kom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback