middag


Nu ska jag snart rusa iväg på lite trevlig middag med tjejerna. Det känns super för är på ett sånt därnt riktigt glatt humör! Veckan har varit piss med allt mellan himel och jord. Har varit ett fasligt rännande hos rektorerna med möten osv, tack vare att det finns ena riktiga idioter som verkar ägna hela sin verksamhet åt att blåsa studenter! SVIN!
Men som sagt; middag ikväll. Wäsa senare.. sommartema? Jag har blomma i håret, liten klänning (kan nog även kallas topp ;) ) och cykelbyxor! grrr!! Dessutom har jag joggingsskor på mig nu men tänkte avancera till ett par trasiga ballerinor. GRRR, partykläderna känns perfa! ;D

Om 3 minuter ska jag stå redo och klar, så bäst att haffa ryggsäcken och ge mig av med mitt goda humör :D

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback