studentveckan

Det känns lite halvt overkligt men imorgon drar min sista vecka på gymnasiet igång. Studentveckan nalkas alltså och satan i gatan vad fort tiden har gått!!
Men tillsammans med min kära klass drogs festligheterna igång redan i onsdags, och schemat ser väl ut något i stil med:

onsdag - tillsammans med våra handledare: grillning och mys - avklarat
torsdag - Klassfest hos twinsen - avklarat
fredag - klassfest i falun med falukalas - avklarat
lördag - klassen hos elias med fotboll och sen krogbesök - avklarat
söndag natt- måndag morgon - Hemlig operation men med synliga följder! ;P
måndag - klassresa till wäsa, haha. Paintboll, middag, bastuflotte
tisdag - klassfest hos E, badtunna och grillning
onsdag - klassgrillning med b:arna?!?
torsdag - drakkamp, fixning av flak med klassen - vila
fredag - STUDENTEN!!

ja jävlar. Jag börjar redan runda på mig så hur klänningen sitter på fredag ska bli spännande att se ;P
Och roligt så in i bomben är iallafall att vädret är fantastiskt fint och det ser ut som att det ska hålla i sig hela veckan! Gött!!

Upddateringen sker gradvis :p


Solen väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback