lugn som en filbunke :P


Jag tror att det är i god tid att jag börjar stressa upp mig nu. Men det går inte.. jag lurar på och har med jämna mellanrum gått fram till resväskan och stoppat ner ett linne.. en bikini.. ett par sandaletter... I godan ro :p Jag har egentligen inte en susning om vad som ligger där men inte är det mycket inte! Det är en hel del som måste göras.. men samtidigt så känns det som att det får gå lite som det går. Jag orkar som inte! Är ju lite det som är meningen med den här resan: vi ska inte göra ett skit. Så varför få huvudvärk dagen innan över saker som ska ner - eller kanske inte ner - i resväskan?
Imorgon åker vi i alla fall.. tänkte försöka hinna ner till mora på morgonen och handla lite men det blir ett senare problem.
Nu tänkte jag iaf duscha, man kan ju försöka vara lite halvren första dagen iallafall!

Kommentarer
Postat av: Pillan

Japp precis !Inga joggingturer här inte :P

2007-06-12 @ 01:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback