here we gooo :D

Om en halvtimme ska jag vara på plats.. jag har fortfarande inte fått upp farten... men snart så :p
Jag har packat lite.. handlat lite.. duschat lite.. ätit lite... ätit lite mer... packat lite till..och ätit ännu mer..
Men det går förjävla segt!! Trots att jag sov ett par timmar längre än vad jag skulle i morse. Men snart är vi alltså på väg.. och jag hoppas verkligen att rätt saker finns i väskan.. Men pengar, biljett, bikini, solskydd och migränmedicin är med. och är väl egentligen det enda som behövs..:p Allt annat fixar sig under veckan.
Och jag börjar bli lite spänd nu tror jag.. eller det börjar kännas i magen nu. Och mitt synfält är sämre än på länge :P Men brillsen är också ipackade för första gången på år och dar så den ska nog komma tillbaka snart! Nu ska väl jag börja dra mig.. en vecka med sol, bad och massa god mat väntar!
Sen ska det firas midsommar med kärlek och vänner. Det är inte fyskam det heller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback