glassýgt

Nu ar vý ýnne pa var andra dag och det ar fýnare an fýsken ý vattnet :)
vý myser pa som tusan och ýgar hann vý med sa mycket att det kandes som att vý varýt har en hel vecka redan :D Chýll som fan!
Lýsa (alýas pýllan) ar rod som en lýten krafta pa rumpen. Darfor turas jag o frýda om med att snarrta henne pa rumpan. Det gýllar vý!
Hursom sa har vý badat och myst for fullt! 07.00 rýnger vackarklockorna och da ar det bara att stýga upp. Da ar det bara att smorja ýn och sprýnga ner týll stranden. Forst dar var vý ý morse ocksa. Inte en kaft utom vý :p
Och sa lar det val blý ýmorgon med.. Men lýsa (alýas pýllan) lamnar vý pa rummet sa hon far svalna lýte :p
sjalv har jag faktýskt fatt nagra nya fraknar! Det gýllar vý!! Men haret daremot har tagýt stryk som bara den! Trots att jag skyddar det allt vad jag kan med sjal sa har det bleknat xantal nývaer sen vý kom hýt. Det kanns ju lýte halvtaskýgt men det ar nog vart det. Far kurera haret nar jag ar hemma ýgen. Och hemma betyder karlek - výlken jag saknar som fan! En semester borde ýnte genomforas utan den akta halften! Men har gett mýg fasen pa att ýnte langta for mycket och stora semestern.. far helt enkelt spara alla mýna kanslor týlls han moter upp mýg pa onsdag. Mýn vackra man :D
Nu ska jag smýta upp pa rummet. vý kor en týdýg kvall ýkvall.. trodde jag.. nu sag jag dock att kl var over halvett o det var ju ýnte rýktýgt menýngen pa varan týdýga kvall. Eller ýofs.. ýnte en kaft gar hem fore sju pa morgonen har.. och ar val trolýgtvýs darfor vý ar ensamma pa stranden výd den týden :p men ý ar kor vý ýallafall delvýs pa en lugn och skon resa! forra arets tva partyveckor pa cypern tog knacken av mýg! Fet. blek och helt javla slutkord ska man ýnte vara efter en semesterresa :p sa den har veckan chýllar vý - eller hur lýsa?! :p

just ja: HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAH AHHAHAHHA (annu mera:) Hahahaha
Vý horde ýmorse att det snoat ý ýdre och ý venjan ýdag... HA HA HA. surt som fan dar hemma ý junývadret va! Har har vý det solýgt for en býllýg pennýng och det forhojs annu mer nar vý vet att ný har det kallt och javlýgt dar hemma ý alv och mora! hohohoho!

Nu ska jag som sagt kýla týll kojs. Jag skrýver dessuom en text som ýngen kommer lasa med tanke pa att det overhuvudtaget ýnte ar begrýplýgt utan a a och o.. men det ar chýll anda :D

/ Majaaaa ý ALANYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback