arbetslös

Jag vet inte hur många gånger jag myst till och konstaterat hur skönt det är med sommarlov de senaste dagarna utan att varje gång få höra "Du har inte sommarlov. Du är arbetslös" Tjoho, det känns ju jävligt upplyftande att höra. Men jag tänker ändå fortsätta på den banan och bara gotta mig istortsett hela sommaren. För det är jag utan tvekan värd! :P
Studenten i fredags var kalasbra! Det var roligt från det att vi lämnade älv kl 06.50 tills dess att man kom i säng ungefär samma tid morgonen därpå :p Det festades hela dagen, kvällen och natten med den vita mössan på och allt kändes helt enkelt jävligt bra!! :D Lite trist att lämna klassen men vi har planerat in klassträff varje lördag på wasa resten av livet ;)

Nu sitter jag dock och letar sista minuten. Det lutade ett tag åt att sticka iväg på tisdag men nu lutar det mer åt imorgon. Dock är pillan borta.. och kommer inte hem fören i natt så det kan lika gärna sluta i pannkaka alltihop. Vi får se. Gött som fasen hade det varit iallafall!!

Nu ska jag fortsätta min kväll ute i det fina vädret. Det har än en gång varit en grym dag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Gud vad jag önskar att jag hade kunnat säga Ja vi åker. Sitter nu och är hyper nervös över hästen som ska kollas av vetrinären idag :) hoppas han är fräsch ! helt rätt det där med sommarlov jag tänker också så.. Och det kommer ju komma jobb..... :P PUSS

2007-06-11 @ 11:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback