Lördag

Idag är det lördag och idag ska vi ha kalas. Jag är dock sjukt uttråkad men det kanske blir så när man är gammal ;P
Borde egentligen sätta igång men av någon anledning så har jag inte lust att ta mig för någonting. Ska med en skjuts om bara någon timme och har både duschning, tårtbakning, packning, städning och lunchning kvar. Men ändå sitter jag här och tror att jag har all tid i världen på mig :p
Men jag tror att kvällen kommer bli lyckad.. det känns så just nu iallafall. Jag är på ett ganska skönt humör inuti, trots att jag är så seg. Men ska väl börja ta mig för dagen. Vet hur pisstressad jag kommer bli om en stund iallafall.

Och idag är det exakt en månad sen morfar gav sig av. Satt med mormor igår kväll och kikade på kort.. man glömmer bort hur fin han var :) Och tiden går så fort! En månad! Det känns som att han var här igår nästan!

Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback