skidåkning

Dagen har jag ägnat helt och fullt åt lite härlig slalomåkning. Andra gången på mängder av år! Har trilskats med snowboarden de 6 senaste åren utan att överhuvudtaget ta mig ner utan att glida på magen. Jag har hållt mig på en fruktansvärt låg nivå hela tiden. Så den här vintern har jag äntligen tagit mitt förnuft till fånga och återgått till slalomskidorna.. två gånger.. :) Jag har väl inte riktigt samma kläm på det som förut men nog tar jag mig ner iallafall.. riktigt snittsigt om jag får säga det själv! Fick dessutom kommentaren "Öjj, det är du som är anja pärson va?" från en vilt främmande skåning- jag anade dock en ganska tydlig sarkasm :p
I vilket fall så är jag totalt jättetrött nu. Somnade som en stock i bilen hem och har inte riktigt vaknat till liv än. Min kropp är sorgligt nog inte riktigt van vid den friska luften.
Hursomhelst så är det helg nu.. jag har mängder av skoluppgifter att ta mig för.. men är väldans lockad på att ge mig ut imorgon kväll. Men min man är kvar i lort och ingen annan verkar särskilt lockad. Så mina planer för väl hamna på hyllan igen, vilket kanske är lika bra :p
Nu ska jag ta en snabbsnabbdusch och sen är det så ska det låta som gäller - det får man inte missa!!

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback