på banan igen

Imorgon ska jag masa mig iväg till skolan igen - första gången på en hel vecka! Men jag har verkligen legat deckad sen dess också. Mina förkylningar brukar hålla i sig en tre dagar och sen är jag på topp igen. Men nu har det varit konstant feber och konstant ont i halsen med massa hostningar :p Hostar gör jag fortfarande, men hemma kan jag inte ligga längre. Måste tillbaka på banan :)
Fick lov att åka ner till mora tidigt igår eftersom jag hade en liten tid på rht - där fick jag vänta galet länge och höll nästan på att ge upp! Men sen blev det äntligen min tur. Efteråt tänkte jag bege mig in till skolan för att hämta böcker, och blev kvar på en lektion. Det var ändå riktigt duktigt av mig :)
Och ikväll sitter jag ensam hemma hos c och pluggar internationell eknonomi och marknadsföring. inte alls särskilt roligt.. han är på hockey och roar sig :p Imorgon är det dessutom alla hjärtans dag... och jag är tydligen den enda i det här förhållandet som tycker att kvinnan borde få rosor, chocklad, frukost på sängen och en mysig middag. Satan också. "Vi har redan så mycket vardagsromantik" jo tjena! :p
Jag håller fortfarande hoppet fast vid att jag är så ofantligt populär att det nog kommer hagla rosor över mig imorgon ändå ;) Nej.. man skulle ha gått kvar på älvdalsskolan - där bjuds det iallafall meterlång rulltårta imorgon! Alltid något!
Imorgon fyller älskade lilla rhiannon år också - mängder av kärlek till henne!
Och snart är det fredag - åka till grönklitt? Kom igen!
Nu ska jag plugga vidare. Även om jag mest tittar igenom balklänningar.. :p


Maja

Kommentarer
Postat av: hannaholivia

Jag väntar med spänning på frisyrerna :)

2007-02-14 @ 12:19:07
Postat av: hannaholivia

http://www.frisyrer.se/default.aspx?158&set=false

2007-02-14 @ 12:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback