Vi flyttar :D:D

Den 15e januari går flyttlasset!! Som jag har längtat! :D
Bort från de här hemska fångvaktarna! För här har det inte spelat någon roll hur mycket man skrubbat och fiffat och donat. Även om man har kunnat spegla sig i bänken har det inte varit bra nog. Hemska människor.
Det ska bli så skönt! Det ska bli så skönt att inte behöva bo med några som inte kan engelska, vilket innebär att man bor med några som man överhuvudtaget inte kan föra en dialog med! Jag har bott 4 månader med dessa människor och det är inte många fraser vi har utbytt.
Vi ska flytta närmare jobbet, in i civilisationen. Tillsammans med Fredrik och Niklas. Fyra sovrum. Ett stort vardagsrum med vedspis och matbord. Kök och toalett. Massa förvaringsutrymmen. Snedtak och allt är i trä. Som en fjällstuga nästan.
Mysigt är det! Och bra känns det! Och skönt ska det bli! Så f r o m den 15e januari kan jag ta emot besök. Det har inte gått i det här fängelset förut :p Och vi har ju t o m ett gästrum! höhö :p

Kommentarer
Postat av: Pernilla

MEN då har ni ju ett rum över :P haha

2007-12-12 @ 18:50:36
Postat av: Maja

Jag vet! det sa jag också!
Men vår hyresvärd vill inte ha fler än 4. Och dessvärre bor han i undervåningen så han kommer ha rätt bra koll.
Men jag tycker att du ska dra dig hit ändå! Ta sällskap med joel! han är på :D

MAJA

2007-12-13 @ 07:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback