stockholm vs. oslo


Jag måste erkänna att jag trivs himla bra i lillebror norge. Men samtidigt så blev jag himla sugen på storebrors huvudstad: stockholm. Där bor dessutom alla brudarna :p :) Jag vet också att c är överdrivet sugen på att flytta hem från norge, och att stockholm, där hela syskonskaran bor, är ett hett alternativ. Därför kliar det lite i fingrarna nu när H har övergett lägenheten för sin käresta :p Den är alltså till vår förfogenhet igen :p Det lät också som att det eventuellt går att förlänga ett år till.. och isåfall slår vi till! :p Då lämnar vi oslo och åker dit! Så får vi helt enkelt återvända hit sen, för norge står kvar. Och där är det inga svårigheter att ta sig in igen :p Ett år i stockholm ska man nog klara av. Lika bra att passa på när man ändå har en lägenhet. Så har man gjort det sen och behöver aldrig mer åka dit igen! ;)
Ska dela mina funderingar med min man ikväll.
Och ikväll är det sista natten. Sen är vi lediga 4 dagar. Så skönt. Sen blir det hemgång den 31a. Inte långt kvar nu! Göttans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback