sommar sommar sommar...

Det är faktiskt lite sommar idag :) Har legat på ballkongen och läst teori sen klockan
nio i morse. Förvisso under en filt - men ändå. Solen tittade fram :)
Och badat har jag också! Inte idag, men den senaste veckan! Fyra dopp har det blivit! MMMM!!
Jag blir alldeles sprittig i hela kroppen bara jag tänker på att få dyka ner i en sjö! En hederlig svensk sjö!!
Inget läskigt salt hav. Utan en vanlig sjö! Med underbart sötvatten! Och även fast man luktar dy efteråt så känner
man sig så pigg och fräsch och lycklig!! Ahh!! Det är fasen sommar det!
Jag hoppas på att det blir fint i helgen med, då slår vi till och firar ett år.. förvisso försent men det har varit
så mycket annat att tänka på ;D ;P
Jag har mina små planer! Fixar jag till det så kommer det bli helt perfa! Ger en uppdatering på hur det gick sen :p

Jag har aldrig längtat så mycket efter hösten som jag gör nu. Jag tror att den kommer bli skitbra! Om inte skitbra så iallafall annorlunda! :p Jag ska inte tillbaka till skolans korridorer igen.. jag ska prova mina egna vingar och
försöka organisera något på egen hand.. det känns spännande. Skitspännande! :D

Och linnea den lusen har fått jobb i stockholm också! Jag riktigt hoppade av förtjusning när hon ringde och berättade det! Ahh vad roligt!! Då blir hon en riktig stockholmsböna! ;D Och förhoppningsvis fixar det sig med
lägenheten och hon kan ta över farmors ett år som det är tänkt. Ännu mer perfa! Och då får vi glida mellan oslo och stockholm och vara såna där hippa storstadsbrudar, ahahha. Ja jävlar.. nu ger sig lantisarna ut i livet ;D

Kommentarer
Postat av: linnea

Majsan jag har tagit upp min blogg så vi kan uppdatera oss på varandra när plånboken är för tom för att slösa pengar på ett samtal ;) HUR ska vi klara oss ?

2007-08-15 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback