dags att ta tag i livet?

Nu är det snart två månader sen jag sprang ut från skolan och slängde mössan i skyn. TVÅ MÅNADER!
Det är så att man blir mörkrädd ;p
Men två månader av mys och avkoppling! Visserligen har jag svurit över regnet men sommaren har varit bra ändå.. på sitt sätt :) Och nu har jag börjat fundera på om det inte är dags att jag tar tag i livet?!
Det kommer troligtvis inte att landa framför mina fötter av sig självt så jag har faktiskt börjat klura lite!
Och vissa saker har faktiskt klarnat :) Iallafall två saker.. och det är väl inte fyskam? :P

1. Jag har tagit sikte på körkortet, börjat läsa teorin och ska även ta tag i bilkörningen.
Intensivkurs ska bokas inom en snar framtid, och förhoppningsvis vara avklarad innan:

2. ...Jag flyttar till Skedsmo I slutet av september / början av oktober.

Blir alltså sambo strax utanför Oslo med mannen i mina drömmar :)
Egentligen kan det faktiskt inte bli bättre!!

Jag är glad och jag är lycklig. Dessutom vore det ju pricken över i att få köra ikapp med de andra
efter dalgatan! ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej där! Så du ska överge Sverige för en flytt mot Norge i höst du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback