att köra bil

FY FAN!
Bilkörning och fröken Maja kommer aldrig att gå ihop!
Jag har alltid hävdat att jag är för mesig, och se där! Jag ÄR för mesig.
Jag har fortfarande ångest och Nej, det är verkligen inte min grej!
Och skulle jag - mot förmodan, Någonsin- klara ett körkort så vore bara
det ett brott. Jag skulle bli en trafikfara utan dess like. För jag är så rädd!
jag vågar inte gasa, inte svänga, inte bromsa, inte lägga ur kopplingen..
inte.. inte ett piss.
Jag har ont i bröstet. Vilken mardröm! Och dessutom ska busskorten
bli dyrare - hur ska jag överleva?

så jag går och lägger mig hos min prins nu, och försöker glömma
min hemska och nervkrossande dag.
 Känner att jag behöver få ventilera allt nu innan jag lägger mig, men
se där: han har sovit i tre timmar nu,
alltså hela filmen vi hydre tillsammans med mom. Men jag håller i..
tolv timmar som jag sov inatt :p
Men jag intar sängen jag också, med eller utan ventilering. Han får
handskas med min psykiska ohälsa imorgon istället.
Och imorgon blir det upptåg!
Då ska vi vandra! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback