så fult!


Jag förstår inte hur man kan vara så ful! Den här skiten blir bara värre o värre, och nu har vi fått veta att dom bara vidarekopplar sitt 08-numer till GÖTEBORG! Till exakt samma ställe där a j eriksen finns. Dom finns inte ens i stockholm!! Överallt, på alla deras grejer och i all information så står det att dom är ett väletablerat företag som finns i stockholm. DOM ÄR INTE ENS ETT FÖRETAG!! DOM FINNS INTE I STOCKHOLM! "vi har ingenting med a j eriksen att göra!" Nähä? Är det därför ni har samma organisationsnr? är det därför ni har samma adress och samma telefonnumer (när man börjar luska)? och är det därför varenda käft i er styrelse heter eriksen i efternamn?
Jävla idioti!! åh vad arg jag blir!! VARFÖR vill man lura studenter??


Och helvet vilken ångest jag har inför ikväll. Jag ska visa mig i bikini gåendes på ramp inför massvis med människor!! Varföööör??? varför kan jag inte lära mig att tänka efter innan jag svarar ja? helvete vad jag kommer svettas ! och fan vilket dåligt humör jag är på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback