Pasta

Jag har upptäckt att jag äter väldigt mycket pasta.. idag åt jag det till lunch.. och nu kokar det en ny omgång i köket. Igår åt jag pasta.. dagen innan dess åt jag pasta.. Men det funkar ju i alla lägen! Pasta och falukorv, pasta och prinskorv, pasta och "parisare"korv, pasta och köttbullar, pasta och hamburgare, pasta och köttfärssås, pasta och skaldjussås, pasta och skinksås, pasta och baconsås, pasta och fiskpinnar, pasta och fiskbullar, pasta och laxsås, pasta och ja hur mycket som helst! Och eftersom jag är en snål student så passar pastan utmärkt! Helst när man kan altinera mellan mängder av olika former på pastan.. fjärilsmacaroner, snabbmacaroner, spaghetti.. :p
Dessutom har jag upptäckt ketchupen! Den kom in i mitt liv för någon månad sen bara. och det piffar upp pastan en smula. Det blir riktigt festligt faktiskt :D
Dock blev jag rund som en liten bulle i sommras på grund av all denna pasta :p Efter att ha levt två veckor i cypern på pasta och sköljt ner det med öl så var jag riktigt mumsig och go! Först fick jag inte på mina jeans i strl 24, sen funkade inte 25orna och till sist fick jag pressa igen ett par 26or! haha, det var tur för mig att det var sommar och klänning på tapeten! För jeans funkade inte! Och favoritjeansen satt inte där dom skulle fören sent in på hösten :p Och då svor jag för mig själv att "aldrig mera pasta!" Men nu sitter jag här.. pastan (tortellinin) puttrar på spisen och jag gör mig redo för beach 2007 med ett nöje! :) Klänning funkar sagt i år också :)

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback