alexander <3


Idag damp det ner ett par blåa mjukisbyxor i brevlådan. Jättesköna och jättefina!
Jag trodde inte att dom skulle komma för det hela var mest på skämt, men nog hade alexander skickat dom alltid :)
Han kommer från ett studentföretag som vi Inte har i år (abcgruppen) och jag har lämnat över allt ansvar och sagt att jag inte kan påverka något inför nästa år (vilket var anledningen till att vi träffats). Men han har tagit emot mina hysteriska samtal, svarat på mina mail, ringt när jag varit i kris och även när jag inte varit det. :) Och nu kom byxorna! Enda problemet är väl att jag inte kan använda dom.. eftersom det står "Student 2007" över rumpan. Så skulle jag komma struttande med dom nu när det är som mest kris med våra grejer skulle jag nog bli stenad :p
Så jag får använda dom i smyg helt enkelt ;P
Men mjuka och gosiga var dom iallafall! Tack tack ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback