underbart



Helgen blev bra. Solen har strålat, mitt humör likaså. God mat och gott sällskap. Skogen har intagits och där var det njutning i kvadrat. Vilken känsla, vad jag har saknat allt det där! Så vackert, så underbart jäkla vackert! Människor jag tycker om har funnits omkring mig, de har varit med i min lilla sagovärld! :) Jag skulle alltid vilja ha det så här.. avskärmad från verkligheten mitt bland träd, sjöar, blåbärsris och kvittrande fåglar. Jag känner mig så lugn. Lugn och skön. Jag behövde det här.. jag skulle behöva det här oftare. Det har ränsat ut all stress på något vis. Att bara få krypa upp så där och känna sig så avslappnad och trygg, vilken känsla :D
Jag är nöjd, skogen, svampen, älgen, forsen- är min nya bästa vän. Så här långt mellan gångerna får det inte gå.. det ska bli ändring nu. Hela jag behöver det. Så fridfullt! Så skönt!!

maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback