söndag

Regnet öser ner, det stormar ute och är så där ruskigt kallt.. sån där kyla som kryper in under kläderna på en. Men det är okej! för nu sitter jag inomhus och bara kikar ut.. dock med lite ångest, eftersom jag vet att jag inom en timme ska vara påväg ner till fotbollsplanen, för att sitta bredvid en gormande pappa (som inte fattar att det är Barn som spelar och därför hånskrattar när någon i bortalaget skadar sig, ligger på marken o kippar efter luft eller gråter), i regnet. tjohoo. Mer sugen har jag sällan varit! Men det är bror som spelar och idag tar de hem hela serien. Då ska man helt enkelt vara där :)
Gårdagen var mysig.. pappa blev ett år äldre på papperet och vi hade en riktig familjemysdag+kväll. Det åts middag, bakades tårtor, åts tårtor, kikades på film, mystes i soffan, osv. Inte ofta hela familjen är samlad en lördag, så det var bra. Jättebra. Jättemysigt :)
Nu ska jag smita o göra iordning lite frukost.. eller lunch, eller vad man ska kalla det.


Jag vill ha dig här!

Maja

Kommentarer
Postat av: Å

Varför?

2006-09-03 @ 14:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback