ompysslad


Idag när pappsen kom hem från jobbet så kom han direkt in till mig med varmt citronvatten, halstabletter och en chockladbit :) Sen fick jag massage, och precis när jag börjat slappna av så börjar det tjuuuuuuuuuuta. Och vipps flyger papps upp och iväg är han, trotts att han också är sjuk och inte har jour. Men var storlarm.. han har varit borta sen halv fyra och har fortfarande inte kommit hem. Inte har han ätit middag heller, tussen. Kanske är en skogsbrand eller så? eftersom det tagit så lång tid.. men tja, han är nog snart tillbaks, då ska vi äta middag ihop :) jag känner mig lite piggare nu, är förvisso totalt nerdrogad av diverse olika mediciner, men det behövs ibland. Ska mysa ner mig i soffan med mor nu, är ju miljonärerna på tv ;D
Imorgon är det fredag och helg. Känns skönt, då blir det lite behövligt familjemys igen.

Majaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback