måndag


Låg kvar och drog mig mäkta länge imorse. Passade då på att bläddra igenom söndagsbilagan, och fastnade länge i artikeln om svenskar som emigrerat. Var ett rätt stort repotage om ett par som tagit sitt pick o pack och flyttat över till australien. Jag blev bara ännu mer sugen när jag läste hur de hade det. Och nu längtar jag galet mycket :D Dock är jag rätt övertygad om att det kommer krossa mig totalt att behöva lämna mor, far och bröder. Tror att det kommer gråtas rätt många liter från min sida :) Men ändå, det är bara ett år, till att börja med. Och i augusti åker jag.. det är ju rätt snart ändå.. elva månader.. ;) Meeen så sugen jag blev. Iofs så hade de valt ett annat ställe än Melbourn, men sak samma. Ska nog läsa repotaget en gång till.. ;)
Ah, underbart!
och ieftermiddag åker jag ner till mora med hundra kilo packning, känns det som. Vi ska iväg o paddla tisdag torsdag. Och eftersom jag är en sån expert kommer det gå skitbra! :D
Nu ska jag inta duschen, sen är det packning och matlagning som gäller.

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback