kortis


Den här veckan har varit redigt kort och skön.. Var ju hemma nästan hela förra veckan, + att jag var ledig måndag, och så fick jag helg redan klockan nio imorse. Så nu är det helg igen. Och helgen ska delas med brudarna. Var meningen att det skulle bli bowling lördagkväll men nu har ett tredje världskrig brytit ut, (typiskt kvinnfolk ;) ), så nu är vi uppdelade och lutar åt fest i morkarlby och så eventuellt en tur till wasa. Vi är ju nämligen alldeles för små för att besöka moraparken.. dit resten av världen tycks ska bege sig, haha :) Imorgon kommer även åsa på besök. Redan vid ettiden verkar det som.. dock har jag massvis att plugga så hon kommer få roa sig bäst hon kan på egen hand :P Men mysigt ska det bli!
Och nästa helg blir det stockholm med c. Syskon och bebisar ska besökas. Ska bli spännande :D

Och sprutor togs igår också. Ujujuj. Jag var så nervös att jag snubblade över en stor växt och välte den när jag blev inropad till sköterskan. Det yrde löv överallt. Sen fick jag ligga på en brits säkert en halvtimme (resten av skaran fick sitta på en stol och det var över på ett kick), Men det var inte så farligt.. mest obehagligt när man såg hur hon tog sats med sprutan och 'slog' in den. På arm nr2 träffade hon fel "ojoj, så det kan gå..svårt sånt där med nerver" Mhm! skrek till lite i all hast :) Nu har jag bara några blåmärken och är lite öm. Men är väl smällar man får ta när man snart ska få ligga på stranden och gotta sig, höhöhö :D
Har beställt en massa kläder idag också. Har helt tappat det där med att gå i affärer, så det här var mycket bättre. Dessutom var det inte min plånbok som behövde lida. Vilket är ett stoort plus i dessa fattiga tider :)

Nuu väntar fruktsallad och badkar.
Majaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback