helg


Solen gassar.. det är så fint :) Vi är en bra bit in i september och ändå har vi det här kalasvädret, hääärligt!! Och inte nästa helg, inte nästa men  nästa bär det av till egypten. Jag längtar så jag håller på att smälla av. Mmm, en hel vecka då jag bara ska gotta mig och äta massa, massa, massa god mat! Är helt klart beredd på att ta emot några extrakilon, det kommer det lugnt att vara värt! :D Åh, så skönt det ska bli! Och vi får några timmar på hotellet innan vårt resesällskap från göteborg landar, sen kommer det vara full rulle resten av veckan. Dock ska det tas sprutor på onsdag.. TVÅ stycken, en i armen och en i lilla rumpetussen, haha aah, jag är livrädd för nålar, så svettas redan faktiskt! :) Men det är väl smällar man får ta. Dock kan man ju inte vaccinera sig mot terrorister, och det är väl mors stora skärck, "vi kommer iallafall dö tillsammans.. vi kommer sprängas tillsammans barn, det är bra.. eller hur. allihop." Inte är hon positivt laddad inför resan inte. Men vi får väl hoppas att allt ska gå vägen!
idag känner jag mig väldigt mycket piggare. Halsen gör inte alls lika ont längre, och bara synen av det vackra vädret gör allt lite bättre, dessutom väntas veckans överraskning inom bara någon timme, och då kan man bara inte vara sjuk. Gött,gött, gött!! :D

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback