fredag



Det känns som att hur det än vrids och vänds så är det mitt fel. Hur gott jag än försöker så är det mitt fel. Jag är inte bättre än så här! Jag är helt jäkla mänsklig och även fast jag verkligen verkligen vill, så funkar det inte alltid. Jag försöker! Därför gör det ont när det blir totalt avvisat med förklaringen att, "du anstränger dig inte, du bryr dig inte, du skiter i allt det här" osv. JAG BRYR MIG! Men nej, jag orkar inte alltid. Jag gör inte det! Men det betyder som sagt inte att jag skiter i det, för det är det sista jag gör. Men det går inte att hålla på så här. Det håller överhuvudtaget inte i längden.

Men nu är det fredag.. det är helg. Jag ska avskärma mig från verkligheten och krypa in i min lilla bubbla. Det ska bli mys, från och med i eftermiddag och så hela helgen. Ikväll blir det middag och imorgon ska vi plocka svamp. Och jag ska bara vara. För jag känner mig helt tom och slut på nått vis. Så det här behövs, svamp behövs :)

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback