dryg natt

Inatt har jag varit omständig, började dock med att pappa kom in och drog upp mig vid ett-tiden "jag hörde att du var vaken" (jag som trodde jag tvinnade tyst), och visade mig hur några eldade i tingshusparken, vilket Inte var så populärt. Efter ett tag sände jag dock iväg ett sms och jävlar i min själ så snabbt de var borta, haha, då skrattade vi rätt gott :D Men far var måttligt irriterad med tanke på vilket underlag de roade sig på. Jaojao, efter ett tag gick jag in till mig och försökte somna om. Men icke! Timmarna gick och jag kunde verkligen inte hitta en skön sovställning. Jag bytte kuddar, jag bytte täcken, jag la mig i fotändan, jag... ja, massa olika bra idéer provade jag på :) Tillslut bäddade jag upp en ny säng och la mig där, och efter bara en timme sov jag gott som en liten baby. Det var alltså sängens fel! Nu ska jag aldrig mer lägga mig i den :P Och idag sov jag till halv två, då mamsen kom in och väckte mig. ujuj, därför har min dag just börjat, jag har precis ätit frukost och ska snart inta duschen. Sen ska det läsas en massa Zola, och ikväll blir det mys. Nästan alla tjejerna är hemma. Utom ås, och så fridolin förstås som fortfarande trycker uppe i sundsvall, och är på dop hos lilla Emanuel dagen till ära. Hoppas allt går toppenbra! :)
Nu ska jag snurra vidare. Dagen är ju snart slut!!

Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback