aein


Från och med idag känner jag mig ensam. Jag känner mig tom. Du är borta :(
Redan när jag vaknade imorse kände jag att något inte var som det skulle.. och nu ikväll har tårarna sprutat. Jag saknar dig så djävulskt mycket redan! Det finns inte i min värld att du ska vara borta.. att jag inte ska få träffa dig varje dag. Inte kunna få se ditt vackra jäkla ansikte! Jag vill ha dig här! jag vill ha dig här jämt!!
Du betyder så mycket för mig! Du betyder ta me tusan livet! Några av mina absolut lyckligaste stunder har varit med dig. Du o jag vafan!!
Men det här kommer hålla för evigt! Du och jag är för evigt!
Ditt sms krossade mitt hjärta :( Jag älskar dig aein, om så miljarder mil emellan oss!
Dig glömmer jag aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback