actionfylld vecka ;)


Den här veckan har rusat förbi i fullfart. Vips så var man inne i ett fredagsmys igen! Men veckan har varit actionfylld och ett tredje världeskrig har slagit rot.
Veckan började med att jag och emelie slöade på lite extra efter marknadsföringen, vi masade på och vi skildes åt för att pudra näsor, bättra på rouge och dutta på mascara, på varsinn liten toalett. Dock var det ett obehagligt ljud någonstansifrån, men längre än så tänkte vi inte. När vi väl var klara så konstaterade emelie att det faktiskt var något som pep (det TJÖT). 'Ja.. tinititus?' 'mm, kanske'.. Men ju längre ner vi kom dessto starkare blev ljudet. Tjöt det innan så sprängdes huvudet nästan sönder nu. Dessutom var det helt folktomt, inte en kotte syntes till. Först efter att en vaktmästare kommit springande och skrikit "UUUTRYMM! BRANDLARMET GÅR! UT!" så kopplade vi. Brandbilarna bromsade precis in när vi så var de sista att lämna byggnaden. Jag kände mig så otroligt klipsk.
Men tillsammans med purre fick jag en dag senare chansen att återgälda mitt misstag. Vi stoppade nämligen en brand nere vid järnvägsspåren, som vi upptäckte när vi var ute o var hurtiga. Hade inte vi varit så otroligt rådiga vet ingen vad som kunnat hända! ;)
Men nu till det stundande kriget. För det gör mig så förbaskat förbannad. Jag skojar inte! Tvåorna på skolan gick på våra ettor! De blev nollade så det stod härliga till. Vad är det fören jäkla stil? Ska det nollas är det vi som ska nolla. Men eftersom vacker kärlek har uppstått treor och ettor emellan (de i mitten avskyr vi rakt in i själen), så hade det beslutats att nollning var helt utesluten. Kärlek är bättre än tortyr! Men de satans tvåorna slog slag i saken och gick till attack.  DÄRFÖR ligger ni galet illa till ska ni veta! Och hade de inte plötsligt utlyst totalförbud mot nollning efter gårdagens bravader så hade ni fått känna att ni lever redan idag. Nu blev det inte så, men vänta ni bara! Varenda trea kommer lägga ner sin själ i vår hämndaktion! Så passa på att njut så länge ni kan, för snart går ni inte säkra längre. Era as!

Maja 

Kommentarer
Postat av: Pillan

Bäst Maja bäst.. Dom ska sättas på spätt och köras in i en ugn.. :P

2006-09-05 @ 14:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback