Lov

Så var lovet igång.. om si så där femton minuter! Så skönt :)
Dock har dagen varit lite halvjobbig, varningar och en hemsk kalleles till rektorn. En nervösare Maja får man leta efter! Men jag sprang raka vägen och ringde pappa, haha.. :p Men får hoppas på att allt ordnar sig.. för som läget är nu så är det Inte roligt. Ska tillbaks igen direkt efter lovet. Dubbel ångest, nej trippel ångest!
Men bortsett från det så blir det nog en bra dag. Ska iväg på shopping med min lilla purremurr direkt när vi slutar, sen ska jag ägna mig åt lite kvalitetstid med mig själv i badkaret :P köpt nya salter,mmm! Sen blir det middag och tillsist hoppas jag på massa mys! ;D Resten av helgen ska jag också bara ha det förbaskat lugnt och skönt. För att sen ta tag i lite studier när veckan drar igång igen. Lutar också åt en liten utgång imorgon med brudsen, men har blivit lite halvpank så min plånbok skulle må bra av en liten paus!

På torsdag åker lillebror in på operation, känns skitjobbigt! Men han håller lågan uppe och är så stark och glad ändå. För egen del har jag nästan brutit ihop av nervositet redan. Men han är så duktig!

Nu ska jag springa. Får lift så passar på :)


Adjö!

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback