Egypten


Gårdagen var fin.
Mys och pys hela eftermiddagen, sen blev det litervis med tårar i biosalongen. Kikade nämligen på 'world trande center' och jävlar i min själ så jobbigt det var. Mina ögon blev alldeles svullna av det hela :) Sen blev det mys för hela slanten. Och när det var dags för klockan att ringa och jag mer eller mindre fortfarande var vaken så kändes det rätt tungt. Valde därför bort spinningspasset på morgonen och tog en redig sovmorgon. Lite illa, men blir hårdträning nu ett tag framöver så det var jag väl värd! ;)
Skoldagen har rullat på (en lektion) och det har varit så där skönt mysigt. Millapilla klippte håret på mig också, så nu känner jag mig pigg och fräsch! :D

Ikväll åker vi. Bara fyra timmar kvar. Sen siktar vi soool, baaad och vackra afrikanska stränder! Göttans göttans göttans!
Nu ska det njutas till fullo. Härlig mat, nya fräknar, vackra dykvatten, underbara pooler, havsvatten, fitnesscenter, lyxhotell. Bada, träna, sova äta :) Och kulturella lär vi inte vara för fem öre, men vafan; egypten: här kommer viiii!!


Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback