bullbak


Vi bakar bullar.. Saffransbullar.. MMMMM... doftar i hela huset och nu när det är så där mysigt vitt utanför fönstren blir det extra bra! Ah, älskar sånt här :)
Och helgen har varit fin. Fredagen var mer än mysig! Sen blev det ännu mer mys på lördagen. Shopping shopping! Sånt tycker vi om! Till kvällen blev det en liten träff hemma hos mig och så bar det av ut på krogen. Hade en riktigt bra kväll! Var kanske inte fullt lika pigg igår, men försökte hålla skenet uppe och regerade stenhårt i bowlinghallen. C fick storstryk! ;D
Idag har vi lekt på badhuset, och som sagt; Bakat bullar!!
Ahh, jag är på riktigt sånt här baramysaruntochhadetbra-humör (för ovanlighetens skull).
Lov är helt enkelt riktigt, riktigt behagligt! Jag skulle kunna tussa på så här jämt ;)

Nu ska jag pensla nästa sats, sen blir det Ännu fler bullar!!

Maja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är jätte skoj att baka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback