4 maltider kvar

Nu ar det fyra maltider kvar tills det blir hemresa. Det ar sa vi raknar tiden har nere. For allt kretsar verkligen kring maten. Eller tja, efterratterna! aah! det blir efterratt till allt, t o m till frukosten. Blir inget fullkornsbrod har inte.Nej socker socker socker, i stora lass. aven om man forsoker vara nagorlunda nyttig. (tandkramen har bestar av 33% socker, tack gode gud for att jag inte glomde min hemma). 
Igar var vi ute pa battur. dykning, surfing och hela faderullan. Det var vi och ena riktiga hojdare till stridspiloter fran det franska flygvapnet. ojojoj ;) och jag kan val inte pasta att min franska var det basta. Men forsokte iallafall. tanken som raknas ;)
MEN vilka dykvatten!! Helt otroligt!! Sa ska man dyka ar det till egypten man ska. Nagat snyggare har jag aldrig sett!! Vilka korallrev! Vilka fiskar! helt otroligt!! :)
Jag vill aldrig harifran kanns det som. Den 40gradiga varmen och det 30gradiga vattnet ar inte alls nagot som skrammer bort en! Men fredagmorgon bar det av mot sverige. Hemska tanke ;) Men blir raka vagen till mora sa det far val ga da :)
Nej nu ska jag ansluta mig till de andra igen. Vi ska ga in pa andra omgangen dessert. Mums :)



(min telefon funkar inte har as. har mors! hoppas allt ar bra med dig hemma. saknar dig!))


Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback