lördag


Så var det helg igen. Det är inte klokt så fort tiden går!
Senaste veckorna har varit något av de bästa i hela mitt liv. Har aldrig njutit så här förut. Och ändå är jag någon som njuter extremt mycket Jämt.. så borde vara ganska jätterejält bra just nu :D
Dock är jag lite av slut i hela kroppen.. det visade sig rätt tydligt igårkväll. Vi hade laddad upp för en mysig familjekväll, men jag sussade redan vid nio.. vilket iofs alla andra också gjorde, men ändå. Den kommande kvällen ska nog spenderas med lin och jan.. lutar åt cafét.. och där lär vi väl bli ensamma, men sånt är också bra! Och om en vecka bär det av till huvudstaden.. för storpartaj.. är lite nervös men kommer nog bli super! Och ett alldeles eget hotellrum ska vi ha, höhö ;P
Neej nu ska jag springa och fixa lite lunch, är vrålhungrig och SKITKÄÄR!

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback