fin helg


Min helg har varit i finaste laget. Har njutit så det bara smäller av det :) Dock var väl fredagen lite havlseg, eftersom jag i stundens hetta råkade dubbla min dos åksjukemedicin, vilket ledde till att jag sov Hela vägen ner till stockholm.. jag somnade innan vi åkt ut genom rondellen i mora, och jag sov ända tills vi svängde in vid hotellet i stockholm. Vi hamnade på ett jättefint hotell alldeles vid slottet, reisen hette det om jag inte minns alldeles fel. Där fick vi ett superrum, det upptäckte jag dock inte förens morgonen därpå för jag somnade nämligen direkt vi kom innanför dörren, avsminkning och tandborstning var inte ens att tänka på.. Jag är så romantisk! ;) Men så lördagen.. det var riktigt lyxig frukostbuffe.. där blev vi sittande i mer än två timmar och bara mumsade. Sen gjorde vi gamlastan. Gick och njöt i vinter (vår?)-solen. Vid tolvtiden bar det sen upp på rummet för duschning, sminkning och håruppsättning. Sen bar det av ut till saltsjöbaden vid tre, det var charter-tema och vi anlände som stryrman och flygvärdinna.. bilder kan ev. komma senare ;) och sen rullade kvällen bara på. För vilken kväll! Vilka människor! :) Vi var i stortsett det enda straighta paret där och det är man inte riktigt van vid när man kommer från lilla älvdalen ;D Kul som sjutton var det iallafall!! Vi tackade för oss lite tidigare än de värsta partyprissarna.. vi bodde som sagt på hotell ;D Söndag och dags för ännu en fantistisk frukost! MUMS! Så där vill jag ha det jämt!! Sen gjorde vi stan, åt på china och njöt i solen! Helgen blev fylld av kärlek och fysjutton så nöjd jag är med livet!

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback