ensam


Ikväll är jag ensam.. ensam och uttråkad i en stoor lägenhet. C är borta i ett par timmar till och blää så tråkigt jag har! Mora är inget bra en sån här stund :P Tänkte att jag skulle pysa iväg och vara lite hurtig, men har ändrat mig rätt rejält, så har valt tvsoffan nu.. Idol, det borde ju kunna roa en liten stund. Resten av ligan är på studentfest - 80tal, kan inte annat än spåra ur. Men sånt där har jag vuxit ifrån ;) Är också gryyymt sugen på något gott, grönsaksdipp, fruktsallad, smörgåsar, thee, spenatsoppa, mmmm!! Men nog fasen är jag för lat. Blir soffan, duntäcket, ett glas vatten och ett äpple (om skålen står inom räckhåll), större ansträningar klarar jag mig utan. Och imorgon ska vi vara trevliga på "Öppet Hus", tjohoo! Information och layout hela dagen... DET kommer iofs bli kalasbra. Så nu ska vi ge upp det negativa. Ensamt och ödsligt en fredagkväll när man helst av allt bara vill ha enormt mycket närhet kan ju säkert vara nyttigt ;)


Nu är det soffan som gäller.

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback