bra jobbat!


Idag var jag och far ner till mora för att handla lite, bland annat någon "bra jobbat!"-present till lillebror. Det blev ett sportbladet-magasin och en chokladtomte från mig.. så att han har något att äta och läsa när han ändå inte kan röra sig.. Storartat av mig tyckte jag! Pappsen överträffade mig dock... Blev en galet vacker 42" plasmatv. Mums vilken skönhet :D Dock får bror dela med sig av den till oss andra eftersom den hamnade i vardagsrummet ;)
Allt hade hursomhelst gått bra igår på lasarettet.. bortsett från att min pappa Självklart lyckades med att bli utslängd från uppvaket eftersom han förde sånt liv. Jag är inte ett dugg förvånad.

Nu ska jag sätta mig med lillebror och äta chokladtomte - köpte en till mig själv också :P

Majaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback