bananlack

Idag bar det av till tandläkaren.. och att jag har haft ångest inför den här dagen är en Underdrift. För fysjutton så jobbigt jag tycker att det är! Jag veet mycket väl att det bara är en förbaskat simpel rutinkoll och bananlackskletning (uääh, vilken hemsk smak jag har i munnen nu) men grinar ändå innan det är dags att gå in. Men jag lever, det gick bra. Nu håller vi på med en sen lunch.. eller ja, jag sitter ju här men c sliter i köket ;D Utöver det är det en förbaskad vacker vinterdag. Vinter.. vinter.. vinter.. det ser faktiskt ut så utanför fönstren nu :) och så är det sån kyla som riktig biter tag i kinderna.. Mmmm :D
Dessutom borde jag slå en signal till fröknarna nylund andersson, drog nämligen ut på tiden igår så hann inte upp på varesig träff eller krismöte, hoppas jag inte är alltför dödsförklarad!
Men allt är riktigt kalasbra idag, bortsett från tandläkaren, men aahhh vad härligt allt är!! EN månad kvar till första advent, EN MÅNAD! göttans göttans göttans. och 25 dagar kvar till 25e! DET kommer bli kung :D
Nu ska jag rycka in o hjälpa till i köket.. luktar som om det behövs...

Majaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback