vårbebisar


Våren är nog påväg snart.. ja, snart snart snaaaaart är den häär!!
Idag har det varit regn och sol, det måste väl betyda att våren är här! Och imorgon skulle det bli varmtvarmt och soligt. Så jag håller tummarna :)
Vi satt och pratade igenom resan idag och jag kan inte fatta att det bara är några veckor kvar tills vi ska åka! Det är nästan sorgligt hur fort tiden går! Och då är det dags att sparka ut treorna från skolan också.. ska bli skönt att bli av med packet! ;) Nej men faktiskt lite trist, så himla många som man Aldrig mer kommer att ens se. Men det är väl så livet är. Vissa människor kommer in, andra försvinner ut. Det är ju ändå bara en själv man har när man ligger där på dödsbädden och kämpar efter det sista andetaget, och skönt är väl det! Jag tror dock att jag kommer vara skapligt ensam genom hela livet. Men är väl för att jag aldrig har förstått mig på det där med "tvåsamhet", tycker att det är helt vedervärdigt! Men borde väl försöka bli av med dom tankarna för folk verkar störa sig på det ;)
Men drömde världens härligaste dröm för någon natt sen.. jag födde världens finaste lilla kille.. liten och lockig var han. Och vilken grym kärlek jag kände! Det var så mäktigt! Och sen när jag vaknade var det jättesnopet att han inte fanns där och jollrande bredvid mig i sängen. Letade nästan efter honom en stund innan jag förstod att han nog kanske inte fanns på riktigt.. Wille hette han, min lilla lus.. så fin, så fin, så fin! Jag är ärligt talat alldeles tokigt förälskad i honom.. i en drömbebis, MIN drömbebis. Nu snart får det bli dags för en egen. Ska bara hitta en donator först.

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback