vackra helg


I onsdags bar det alltså av ner mot dalslands djupa skogar. Sen dess har jag njutit på till fullo! Strålande sol hela helgen. Och så mycket blommor! Hela vår trädgård var fylld av gullvivor och alla träden var i blom! Fiskarna nappade som tokiga och alla hästarna, fåren, tjurarna, och korna myste runt i hagarna. Mmmm så fint jag har haft det! Och så smet vi iväg på en tokfin middag med några göteborgare, det är sällan fel! Sen  hade vi tydligen beställt lite grus till gårdsplanen.. som skulle ut.. TRETTON TON! Det var roligt en stund, sen var jag mest bara varm.. men det blev gjort. Och det kändes i kroppen må jag säga :)
Bror min släpade hem en älg också.. en död en.. en väldigt död en.. ett älgkadaver. Stendöd alltså. Väl hemma i älvdalen så packade vi ur bilen.. och visade sig att älgen var med hem. Han hade tagit hem den! Ja, jag säger inget mer.

På fredag är det avslutningsfest för min lilla skola. Har varit rätt taggad men nu vet jag inte riktigt hur jag ska hinna. Har Massvis att göra. Dels så är det mycket med skolarbete kvar (som jag iofs har satt rätt långt ner på prioriteringslistan), men så har jag inte packat någonting än. Inte handlat all skit som behövs. Har varken adapter, solskyddskräm, skor eller växlade penningar. Egentligen vill jag bara packa i bikini och dra iväg.. Men funkar tydligen inte :) Har iaf bestämt mig för att sova hemma den här veckan o på så sätt försöka få det hela och gå ihop. För jag kan tusan inte missa skeer. Det funkar inte! :)

Nu ska jag glida vidare. Dags att packa upp, tvätta och plugga lite interkulturellarelationer.

7 dagar kvar till cypern! :D


Grattis, grattis, grattis Johan!!


Majaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback