torsdag


Så har det blivit torsdag.. ännu en vecka har rusat förbi, och jag sitter än en gång hemma hos mamsen och papsen (suprisesuprise). Dagen har varit väldigt skön.. mest bara myst på. Blev ett besök på polisstationen också, så missade halva skoldagen. Men men! Var iallafall lite halvnervös när det bar iväg dit, varför vet jag inte! Men det gick bra, tror jag. Nu får vi väl se.
Inhandlade biljett till skolans avslutning också, känns galet att det snart är dags. Och det är inte alls många dagar kvar i skolan nu! Tror jag har fem hela skoldagar kvar.. och så någon halv. Det är inte klokt! :) Om bara någon vecka åker vi! Så blir det en sommar på resande fot igen. Men ska göra allt för att vara hemma igen till motor&musik vecka 32, det kan man bara inte missa! haha ;)
Mina absoluta favoriter kommer strax efter midsommar också.. så det blir fyra underbara veckor tillsammans med dom nere på västkusten, ujujuj!! :D Jag vill vara där NU! Och jag vill vara påväg till cypern, ha två veckor med bara bad, sol och god mat (eller ja.. eftersom det är vi som ska laga maten själva så lär det ju bli pulversoppa och snabbmakaroner.. för det ska vi allt ta med oss i packningen :) ) Men ändå. Jag är så sugen!! :D
 
Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback