nyttig dag?


Idag är jag faktiskt ganska nöjd.. har skrivit ett arbete om avrättningar i Kina, ett arbete om barn med hiv/aids. Jag har också jobbat på riktigt flitigt med matten! Så imorgonkväll ska jag skriva två arbeten till idrottsteorin, ett till svenskan, ett till engelskan och så läsa en bok. Sen är jag klar! Göööött! Jag har dessutom fått fram resväskan, fixat pass, skrivit en lista och börjat tvätta. Det känns inte helt mörkt nu ändå. Så känns som en bra dag.. en helt okej dag. Hade jag bara hunnit iväg på spinningen så hade den varit ännu bättre.. kanske rent av nyttig.
Imorgon kommer Åsa på besök. Känns trevligt, men kommer vara redigt upptagen så hon kommer få roa sig själv helt enkelt :P
Imorgon ska jag sträda ur lägenheten också, kommer kännas lite konstigt att inte bo där. Men samtidigt redigt skönt med lite miljöombyte! Ser fram emot den här sommaren så mycket! Ska iväg åtta veckor och se mig omkring.. startskottet blir två veckor i cypern (har man läst det jag skriver så går det kanske inte att missa ;) ), sen blir det dalsland med mina älskade australienskor! Västkusten, göteborg, stockholm, hunnebostrand, lysekil, lycksele.. Mmm.. Snart bär det av! Sommar!
Men nu får jag sluta sommra mig för ska göra matematikboken sällskap en liten stund. En perfekt avslutning på dagen ;)

/ Maja

Kommentarer
Postat av: ja säkert...

fan alltså hoppas du får en bra sommar maja, :).




Säg hellre ja 2 ggr än nej 1 gång.

2006-06-03 @ 10:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback