Jag går sönder


Jag mår inte alls särskilt bra.. har ont i hela kroppen.. har inte somnat före klockan 04.30 på flera nätter, och det är inte alls roligt när man vet att klockan ringer 45 minuter senare. Och imorse fick jag varva sminkningen med att luta mig över toaletten och kräkas, Igen. Jag kan knappt äta och mitt hjärta slår så fort.. som om jag var ute och sprang när jag i själva verket bara ligger ner i sängen. Huvudvärken spränger och jag är jätteyr. Allt för att jag är så stressad.. så äckligt jäkla stressad! Jag pallar inte med det här! Allt inför resan och allt som ska göras till skolan.. alla prov, alla redovisningar, alla uppsatser. Jag orkar inte!

Helvete också. Imorgon får jag bli hemma.. det kommer inte gå annars.

Jag är negativ och jag vill vara negativ.
Och avslutningsfesten kan jag väl bara drömma om..
Maja

Kommentarer
Postat av: Börje

Sweet, dear, kära Maja.. Varför mår du såhär? jag kan ta h and om dig; koka te, krama dig, hålla om dig, ge dig en filt om du fryser, sjunga en sång. Ring mig om du är vaken sent - Björnar sover inte. Skolan kan dra åt helvete, framtiden också, dåtiden likaså..

jag är grym på att koka te

puss
Björn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback