Ikea


Imorgon bär det av till Ikea.. Klockan fem är det dags att hoppa upp, eftersom min lilla pappa "vill vara där i tid och få en bra parkeringsplats". Vilket alltid resulterar i att vi är där lagomt många timmar tidigare än Alla andra. (Då inkluderar jag även personalen som arbetar där). Jag förstår inte tjusningen med det där riktigt.. men efter 18 år har jag förstått att det bästa är att knipa igen :)
Iallafall så vankas det partaj ikväll. Ringde precis linnea och hon verkade ruskigt på, haha ovanligt, ovanligt! Men eftersom jag ska åka långt innan jag brukar komma hem efter en partynatt så känns det rätt smart att stanna hemma ikväll istället. Tänkte försöka skicka iväg brodern min för att handla godis.. mmm.. chokladplättar och sodapops mmm :D .. men det lär ju inte funka.. så frågan är ju om man ska masa sig iväg till affären själv? Även fast man är smutsig o allmänt äcklig? ;)
Förövrig så borde jag springa en vända ikväll. Men åt jättemycket middag så lär inte kunna ta ett löpsteg på flera timmar känns det som. Så varför inte ersätta milen med en skål godis istället? Skitbra!
Jag får rulla iväg o fixa det med en gång.

Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback