sorg


Jag känner fortfarande den största av alla sorger över min älskade mobiltelefon. Livet känns förjäkla hårt just nu.. vilken missär! ;)

Dagen har inte alls rullat på särskilt väl.. har varit väldigt rörigt.. blev anklagad för att främja våldtäkter på naturkunskapen och sen blev det snärrt på slagsmål med dennis på ekonomin. Vad du tar i människa!
Första lektionen imorse missades också.. så började inte ens bra. Jag känner mig helt slut, seg och dryg redan.. och det har gått En dag efter lovet.. hujeda mig!
Men har kikat på resor hela kvällen, drömmer mig bort! Så underbart härligt det ser ut.. man borde inte få kika på såna bilder så här långt innan det bär av till solen. Men är bara (vi räknar inte mars..) april, maj (vi skippar juni också) kvar tills det bär av på första utlandsresan i år. Ska bli så otroligt skönt! skönt! skönt!
Bort från denna bitande kylan. -28* imorse. Är barnplågeri att släppa ut oss i detta vädret!
Så nu ska jag mysa in mig i massa täcken och krypa upp framför desperate housewifes med mackor och thé.. och imorgon bär det av till lort igen.. jag har inte ens packat väskan.. nejfifaen.

maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback