skönt


Jag har precis kommit hem från lite svettande på gymet, var grymt skönt för har av lite olika anledningar inte fått ta i ordentligt på ett bra tag nu.. Så det kändes bra,  Jag behövde det. För när jag tränar så fokuserar jag också bara på träningen och då försvinner allt annat.. All annan skit som man inte orkar ha i huvudet försvinner bort under de timmarna. Finns inget bättre. Så ni som tar till alkohol för att bota er ångest borde satsa på att svettas bort den under en liten stund istället.. Man slipper dessutom baksmällan ;)
Ikväll blir det melodifestival.. carola.. tjohoo.. Hon har gjort bort sig så det räcker.. men är tydligen favorittippad överallt så grattis kvinna.
Nu ska jag duscha.. länge, länge.
/ Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback