schlager och wasalopp

Så blev det än en gång lördag.
En lördag som inte är efterföljden till en hektisk partynatt.. känns skönt, har blivit alldeles för mycket av den varan den sista tiden. Även denna kväll blir alldeles lugn och skön. Blir schlager, även om jag tycker att det svenska folket röstar förjävla dåligt! :)
Jag har fått en chokladhare av min pappa.. en jättestor.. den ska jag äta ikväll. :D Har dessutom bunkrat upp med chips och godis.. det får man faktiskt göra ibland.. är bara att springa bort det imorgon bitti! Eller just ja, blir nog till att jobba kring wasaloppet imorgon. Då får man stiga upp tidigt, tidigt. Men ska faktiskt bli skoj! Älskar farbröderna som kommer där framåt slutet. De förgyller verkligen ens dag! Så där härligt glada och tappra. Man känner sig verkligen uppskattad när de kommer fram till en och tackar o småpratar. Istapparna i skägget är ju bara charmigt! ;)
Jag är på ett förbaskat bra humör just nu. Och i vanliga fall så brukar jag inte veta vad det beror på.. utan då brukar det vara en allmänt skön känsla. Men nu vet jag, haha aaaaaahh, jag vet alldeles exakt varför jag känner mig så glad och lycklig över mig själv. Jag vet, jag vet, jag vet. Och det är helt underbart bra! Jag är helt underbart glad över just det.. och det gör ju att jag blir helt glad över allt annat. Allt är helt kanoners! :D

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback