Linnea



Jag måste helt enkelt ägna det här inlägget helt och hållet till Linnea. Jag vet att vi inte skulle prata om det mer förens om 80 år.. jag och agda ; ) Men jag måste få skriva några rader. För den här kvällen har nog varit en av de värsta.. den har gjort så ont i hjärtat! Vi har aldrig någonsin haft ett bråk.. Vi är döpta tillsammans och sen dess har vi hållt varandra hårt i handen genom allt. I arton år har vi inte släppt taget en enda gång. Därför slog det sönder mig totalt inombords när jag nästan skrek ut ord som att vi nog aldrig mer borde träffas. Att det skulle vara slut nu.
Men vi ska aldrig göra slut. Aldrig någonsin! Du har alltid varit mitt ljus, och tillsammans kan vi aldrig slockna. Den lågan vi två byggt tillsammans kommer aldrig någonsin att brinna slut.
Du har alltid funnits vid min sida.. Ända sedan den första dagen och jag vill också att du ska vara med på den sista. Det finns inte en människa på denna jord som jag sätter högre än dig. Du är min superkvinna! Och jag vet att oavsett vad som händer så kommer vi fortsätta vandra tillsammans. Om vi så flyttar till varsinn sida av jordklotet om några år så kommer du ändå vara den vars nummer jag slår direkt det hänt något. Den jag ringer mitt i natten och berättar om allt.. positivt som negativt. Din adress kommer vara den första jag skriver på inbjudningarna till mitt bröllop med min snuskigt rika australienske man. Sen kommer vi flyga ner dig dit i jumbojet (då du lurat av din karl hans förmögenhet i hans testamente och sedan stuckit utan ens en vink) för att sen komma ner och leva lyxliv tillsammans med mig. När det sen vankas begravning för min äkta hälft (inte tänkte väl jag på det när jag äktade en 89åring?) Så kommer vi bara glassa runt som dom primadonnor som vi är. Världen kommer ligga för våra fötter och vi kommer vara älskade av allt och alla. Dessutom kommer vi kunna jobba med det vi verkligen brinner för (eftersom vi redan är ekonomiskt oberoende) och kan därför adoptera hem en hel liten by med vilsna och ensamma barn i tredje världen. Tillsammans ska vi leva vid vårt poolområde och äta jordgubbar doppade i choklad.
På tal om chokladdoppade jordgubbar så känns du verkligen som en sån för mig. För det är det bästa jag vet -> Du är det bästa jag vet.
Jag är så kär i dig så att jag nästan dör. Kärlek, kärlek, kärlek. Du är äkta kärlek och det kommer du alltid vara! Du och jag! Du och jag, brudjävel!

Du är det finaste jag vet.
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback