"Inte vilket hugg som helst!"


Dagen har rullat på alldeles jätteskönt.. Var som sagt en massa pluggande som skulle göras, men smet även ut i solen en liten stund. Tänk att bara en sol som tittar fram på en blå himmel kan göra så mycket.. Blir glad av bara tanken!! Nu vill jag verkligen att våren ska komma igång ordentligt.. mmm :)
Var en massa tävling i wäsa idag också.. och brodern min var där och blev uppmärksammad av speakern haha :) Han var påväg uppför backen tillsammans med magda, som är på hemmaplan nu och hälsar på släkten, och så hör de i högtalarna "Jahaa.. så har ekström fått hugg ser vi!" Och så vände dom dig om båda två och då hör man speakern, "Jaa.. (lång tystnad)...  och inte vilket hugg som helst heller..!!" :)
Och så var det en grabb som missade sitt kvalåk för att han skulle hjälpa calle att få upp hennes mittersta i liften.. men när hon gick fram och tackade/bad om ursäkt så stammade han fram att "det.. det gjorde väl inget.. Det.. det.. var v-v-värt det!" haha ja, tänk vad en flicka graaf kan få sin vilja fram utan problem hos karlfolket! ;D
Nu ska jag snart bege mig ner på gymet. Lika bra att få svetta av sig lite innan man slappar till alldeles för mycket här i tvsoffan! :)

/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback