borstar tänderna..


Japp.. sitter här och borstar tänderna och ska snart skutta iväg och föna håret.
- det är ungefär den mest intressanta informationen jag känner att jag kan komma med nu.. (jag som alltid skriver så intressant ;) )
Denna helgen har varit superskön. Njutit till fullo varenda sekund! Kom hem i fredags och sen dess har det blivit massa goood mat, härliga stunder med familjen, fyra turer på gymet och massa mys!
Jag fattar inte alls vad jag såg i de där eviga springandet med en ölburk i vardera handen. Jag har verkligen vuxit upp och mognat nu. haha ;)
Och imorgon bär det av ner till mora igen.. tror nog att jag kommer palla med det utan större problem. För fredagen blir helt skolfri, eftersom jag, joel, daaniel och cisselaa ska dra oss ut och kartlägga ett företag. Och så har jag bara tre prov denna veckan och det känns skönare än skönast!
Och solen sken idag! Men iofs.. när jag vaknade imorse så sken solen in genom rullgardinen.. Jag blev så där jätteglad i hela kroppen. Så jag studsade upp och hade hunnit fundera ut en runda jag skulle kuta innan frukosten.. Så kommer jag ut i köket och PANG! Svart himmel och universums hagelskur sätter igång. Och storm, storm, storm! Jag grät en stilla tår.. (nästan iallafall) och sen blev jag en smula bitter.. Men så kom solen igen och allt klarnade upp till en helblå himmel!! Så då gav sig jag och mamsen ut och dagen blev helt enkelt inte så jäkla pjåkig ändå :)

I torsdags kom åsa och hälsade på mig! Mötte upp henne vid bussen klockan tre och sen lurade vi på hela eftermiddagen. Vi gick ut och åt lite mat, tror vi satt där hur många timmar som helst :) Sen hyrde vi en film, lagade efterrätt och myste på. Sen fnittrade vi tills det var dags att släcka lampan. hahah :)
Sen blev det lunch ihop och tillsist blev jag tvungen att lämna ifrån mig henne vid bussen igen.
Men om några veckor har åsgås bjudit hem mig till sitt.. Så då är det dags igen! :) Ska bli jättekul!
Tänkte dessutom att jag skulle länka en bild på min vackra vän.. Hon gör sig verkligen bra på fotografier! ;D


31411-31


Sweet as gold! :)


Nu ska jag smita till sängs! Klockan hatar mig alltför tidigt imorgon..!
nattinuffsan!!
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback